Kokios tikrosios mano pozicijos Google?

Yra keletą priežasčių, kodėl netgi tuo pačiu laiko momentu Google paieška gali pateikti skirtingus rezultatus:

  1. Google naudoja asmeniškai Jums pritaikytą paiešką;
  2. Google pateikia informaciją iš skirtingų savo duomenų centrų, kurie nėra visiškai identiški ir sinchronizuoti;
  3. Google einamuoju momentu algoritmiškai eksperimentuoja su rezultatais.

 

Tam, kad išvengtumėte suasmenintos paieškos ir gėlėtumėte pamatyti tikrąją pozicijų situaciją, rekomenduoju:

  • atsijungti nuo Google paskiros t.y. paslaugų, kaip „Gmail“,  „AdWords“  „Google analytiks“ ir pan.,
  • ištrinti laikinuosius naršyklės failus, „sausainėlius“ (angl. cookies).

      

Dar stipriau gali skirtis pozicijos Google, kai kalbame apie laiko intervalą, pavyzdžiui mėnesį.

 

„Webmaster tools“

Nuo 2010m.  pavasario Google suteikė galimybę svetainių savininkams stebėti savo svetainės pozicijas pagal įvairius raktažodžius.

Tokią informaciją pamatysite užregistravę  savo svetainę per “Google Webmaster Tools”.

Kai jau būsite prisijungę, pačiame pirmame puslapyje bus rodomi populiariausi raktažodžiai  per kuriuos atrandama ši svetainė (angl. Search queries), o šalia skaičius nusakantis kiek kartų buvo parodyta Jūsų svetainė beieškantiesiems (Impressions) ir kiek kartų buvo paspausta ant Jūsų rezultato (angl. Clicks).  Paspaudę, kad rodytų daugiau duomenų (angl. More), rasite dar detalesnę informaciją, o pasirinkę konkretų raktažodį, pamatysite šio raktažodžio buvusias pozicijas paieškoje.

 

Nagrinėjant „Webmaster tools“ pateikiamus duomenis, įdomu tai, kad Google nenurodo konkrečios pozicijos, bet pozicijų intervalą, kuriame  tikėtina, kad svetainė pagal konkretų raktažodį buvo rodoma.

 

 

 Taigi, jeigu anksčiau sakydavome, kad tokia svetainė yra #3 pozicijoje pagal X raktažodį, dabar tiksliau yra kalbėti apie pozicijų intervalą, arba tikimybę, kad svetainė ten yra arba atsidurs ateityje. Pavyzdžiui:

 

#2   - 49%

#3   - 12%

#4   - 32%

#5   - 5%

#6-10  - 0,8%

#2-as puslapis - 0,2%

 

 

SEO darbų tikslas galėtų būti padidinti tikimybę, kad svetainė atsidurs tam tikroje pozicijoje.

 

 Google atstovai visuomet ragino susikoncentruoti daugiau ties konkrečiu lankytoju srautu, nei tiesiog ties pozicijomis ir šia (Webmaster tools) ataskaita, primena mums, kad konkrečios pozicijos nėra fiksuotas skaičius (kaip faktas), o labiau svetainės buvimo tikimybė tenai, tam tikrame laiko intervale, paprastai per mėnesį.


EnterNet

 

 


 

Lankytojų komentarai (8)
Preerodix
Order Accutane From Canada Spassy <a >cialis for sale online</a> Inheby how do viagra cialis work
Preerodix
<a >discount cialis
abossense
<a >cheap lasix online
abossense
<a >over the counter fertility drugs
abossense
<a >buy cialis online with a prescription</a>
Maneife
Hzcehj https://newfasttadalafil.com/ - Cialis Gghkpp Chewable Viagra Pills For Sale <a >Cialis</a> https://newfasttadalafil.com/ - Cialis Prezzo Levitra Online Qwbwwj
icowabs
Qbhcwf https://newfasttadalafil.com/ - Cialis Bwgkcn <a >generic cialis online</a> Gdzccn A link to DNMT downregulation ts with the observation of global DNA hypomethylation in blood cells from systemic lupus erythe matosus patients Cqglrq Zithromax Sinusitis https://newfasttadalafil.com/ - Cialis
PreeleFef
Iesyzc https://newfasttadalafil.com/ - Cialis <a >Cialis</a> Xtzubb prospecto cialis 20 Ezpwju Vente De Kamagra En Belgique https://newfasttadalafil.com/ - cialis prescription online
Parašyk komentarą