- Ką RINKTIS: domenus, subdomenus ar direktorijas?
- Rich Snippets (Youtube video)
- „NoFollow“ – kokia tokios nuorodos vertė?
- SEO ar “Google AdWords”?
- Does Google use data from social sites in ranking?
- Kokios tikrosios mano pozicijos Google?
- Google algoritmo atnaujinimas: „Google Panda/Farmer“
- Išeinančios nuorodos – padeda ar kenkia Google reitingams?
Kokios tikrosios mano pozicijos Google?
2011-05-04 12:49:09
Yra keletą priežasčių, kodėl netgi tuo pačiu laiko momentu Google paieška gali pateikti skirtingus rezultatus:
- Google naudoja asmeniškai Jums pritaikytą paiešką;
- Google pateikia informaciją iš skirtingų savo duomenų centrų, kurie nėra visiškai identiški ir sinchronizuoti;
- Google einamuoju momentu algoritmiškai eksperimentuoja su rezultatais.
Tam, kad išvengtumėte suasmenintos paieškos ir gėlėtumėte pamatyti tikrąją pozicijų situaciją, rekomenduoju:
- atsijungti nuo Google paskiros t.y. paslaugų, kaip „Gmail“, „AdWords“ „Google analytiks“ ir pan.,
- ištrinti laikinuosius naršyklės failus, „sausainėlius“ (angl. cookies).
Dar stipriau gali skirtis pozicijos Google, kai kalbame apie laiko intervalą, pavyzdžiui mėnesį.
„Webmaster tools“
Nuo 2010m. pavasario Google suteikė galimybę svetainių savininkams stebėti savo svetainės pozicijas pagal įvairius raktažodžius.
Tokią informaciją pamatysite užregistravę savo svetainę per “Google Webmaster Tools”.
Kai jau būsite prisijungę, pačiame pirmame puslapyje bus rodomi populiariausi raktažodžiai per kuriuos atrandama ši svetainė (angl. Search queries), o šalia skaičius nusakantis kiek kartų buvo parodyta Jūsų svetainė beieškantiesiems (Impressions) ir kiek kartų buvo paspausta ant Jūsų rezultato (angl. Clicks). Paspaudę, kad rodytų daugiau duomenų (angl. More), rasite dar detalesnę informaciją, o pasirinkę konkretų raktažodį, pamatysite šio raktažodžio buvusias pozicijas paieškoje.
Nagrinėjant „Webmaster tools“ pateikiamus duomenis, įdomu tai, kad Google nenurodo konkrečios pozicijos, bet pozicijų intervalą, kuriame tikėtina, kad svetainė pagal konkretų raktažodį buvo rodoma.
Taigi, jeigu anksčiau sakydavome, kad tokia svetainė yra #3 pozicijoje pagal X raktažodį, dabar tiksliau yra kalbėti apie pozicijų intervalą, arba tikimybę, kad svetainė ten yra arba atsidurs ateityje. Pavyzdžiui:
#2 - 49%
#3 - 12%
#4 - 32%
#5 - 5%
#6-10 - 0,8%
#2-as puslapis - 0,2%
SEO darbų tikslas galėtų būti padidinti tikimybę, kad svetainė atsidurs tam tikroje pozicijoje.
Google atstovai visuomet ragino susikoncentruoti daugiau ties konkrečiu lankytoju srautu, nei tiesiog ties pozicijomis ir šia (Webmaster tools) ataskaita, primena mums, kad konkrečios pozicijos nėra fiksuotas skaičius (kaip faktas), o labiau svetainės buvimo tikimybė tenai, tam tikrame laiko intervale, paprastai per mėnesį.
EnterNet